POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

INFORMAȚII GENERALE

Este extrem de important pentru noi să respectăm regulile și legile în vigoare privind protecția datelor, așa că vom prezenta detaliat procedura privind protecția și  colectarea datelor paginii de web https://emudding.ro.ro și firmei SC EMUDDING SRL.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificata și completata și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice SC EMUDDING SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră sau o alta persoana. Scopul colectării datelor cu caracter personal este de a opera și livra comenzile efectuate de dumneavoastră.

Date de contact: +40744 456 992
Denumirea legală completă: SC EMUDDING SRL
Adresa de e-mail:
 contact@emudding.ro
Adresa poștală: Targu Secuiesc, Strada Garii, Nr. 38

CE DATE PERSONALE PRELUCRĂM ȘI CU CE SCOP?

Datele personale sunt cele care identifică în mod direct o persoană.

Pagina emudding.ro, prelucrează următoarele date cu caracter personal cu temeiuri legale specificate:

  • DATE DE COMUNICARE

Acestea includ toate mesajele pe care ni le trimiteți prin intermediul site-ului, prin e-mail, prin mijloace de socializare sau prin orice altă formă de comunicare.

Colectăm, prelucrăm și utilizăm datele cu caracter personal în scopul de a îndeplini comenziile și de a oferi o bază pentru luarea deciziilor în caz de revendicare a unui drept.

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: interesul nostru legitim pentru a răspunde solicitărilor prin mesajele adresate.

  • DATE DESPRE CLIENȚI

Acestea include datele legate de achiziționarea de produse și servicii, cum ar fi numele clientului, adresa de expediere și facturare, adresa de e-mail, numărul de telefon și informațiile despre produs achiziționat.

Prelucrăm aceste date pentru a finaliza cu succes comenzile și pentru a avea înregistrări legale ale achizițiilor.

Baza legală pentru stocarea datelor este executarea contractului de comandă între cumpărător și SC EMUDDING SRL.

  • DATE PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI

Include datele generate prin utilizarea site-ului web, care permite site-ului să funcționeze corect, pentru păstrarea securității paginii, stocarea copiilor de siguranță a activităților utilizatorilor și pentru a avea acces la cele mai relevante conținute.

Baza legală pentru prelucrarea datelor este interesul clar al utilizatorului față de activitatea noastră, stocarea acestor date este necesar pentru a asigura funcționarea tehnică a paginii.

  • DATE TEHNICE

Include datele generate în timpul utilizării site-ului, cum ar fi adresa IP, informațiile de conectare, timpul de vizitare pentru fiecare pagină, afișările de pagină și căile de navigare, numărul și data vizitelor la pagini, fusurile orare și detaliile dispozitivului folosit pentru a vizualiza pagina.

Sursa datelor este software-ul nostru analitic.

Prelucrăm aceste date pentru a analiza obiceiurile utilizatorilor de pe site, pentru siguranța site-ului și pentru a înțelege utilitatea deciziilor noastre de marketing.

Baza legală pentru prelucrarea datelor este interesul clar al utilizatorului față de activitatea noastră, ceea ce ne permite să prelucrăm aceste date în conformitate cu cerințele de securitate și să le folosim pentru a mări afacerea noastră/pentru o funcționare mai eficientă.

  • DATE MARKETING

Include preferințele vizitatorului în legătură cu comunicările de marketing despre produsele noastre. Prelucrăm aceste date pentru a vă permite să participați la jocuri cu premii și să trimitem publicități referitoare la produsele/serviciile noastre pentru care utilizatorul și-a exprimat interesul.

Baza legală pentru prelucrarea datelor este interesul clar al utilizatorului față de activitatea noastră, ceea ce ne permite să prelucrăm aceste date în conformitate cu cerințele de securitate și să le folosim pentru a mări afacerea noastră pentru o funcționare mai eficientă.

Datele colectate pot fi folosite din când în când pentru a oferi anunțuri oportune și relevante pe platforma Facebook™ și pe diverse platforme de anunțuri și pentru a măsura eficacitatea anunțurilor.

Baza legală pentru prelucrarea datelor este interesul clar al utilizatorului față de activitatea noastră, ceea ce ne permite să prelucrăm aceste date în conformitate cu cerințele de securitate și să le folosim pentru a mări afacerea noastră pentru o funcționare mai eficientă.

Nu colectăm informații sensibile, cum ar fi etnia, religia, viața sexuală și orientarea sexuală, opiniile politice și apartenența la sindicate,  starea de sănătate și informații genetice sau biometrice.

CUM COLECTĂM DATELE?

Putem colecta informații personale când utilizatorul ne furnizează direct (de exemplu, prin trimiterea unei comenzi sau prin trimiterea unui mesaj).

De asemenea, anumite date sunt colectate automat în timpul utilizării site-ului, prin cookie-urile și tehnologiile similare. Acestea vor funcționa numai după ce utilizatorul și-a dat consimțământul.

Pentru mai multe informații, consultați Politica noastră de cookie-uri.

Unele date sunt primite de la parteneri externi, cum ar fi furnizorii de servicii analitice precum Google (un partener din afara UE), rețele de publicitate cum ar fi Facebook™ (un partener din afara UE) sau parteneri de plată, cum ar fi Netopia Payments. 

PROCEDURA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR

Este extrem de important ca SC EMUDDING SRL să protejeze datele utilizatorilor și să respecte reglementările în vigoare. De aceea, după evaluarea impactului protecției datelor efectuate pe site, am completat o listă a datelor colectate, necesitatea și temeiul juridic.

  • Utilizăm certificarea SSL pe întregul site web pentru a proteja datele în formularele și în pagină (certificatul Let’s Encrypt Authority X3).
  • Pentru a proteja pagina, folosim un software de securitate premium (iThemes Security Pro) pentru a proteja datele stocate de așa-numitele ” brute force ” și atacuri cibernetici.
  • Datele de achiziție și de utilizator din bazele de date ale paginii sunt stocate în formă criptată (pseudonimizată), astfel încât acestea nu pot fi citite de o terță persoană.
  • În această declarație de confidențialitate, oferim utilizatorilor mijloacele necesare pentru a solicita informații despre gestionarea datelor cu caracter  personal, posibilitatea de a modifica sau șterge informațiile personale.

Uneori este necesar ca pentru partenerii noștri de afaceri să furnizăm date (cum ar fi, servicii de stocare de data, firma de curierat, software-ul de newsletter).

În aceste cazuri, alegem întotdeauna parteneri care respectă cerințele regulamentului GDPR, parteneri cu sediul în SUA care participă la inițiativa privată de confidențialitate EU-US Privacy Shield, și semnăm unui acord de gestionare a datelor pentru a asigura că datele sunt gestionate în mod responsabil.

COMUNICARE MARKETING

Comunicarea continuă de marketing este esențială pentru afacerea noastră. Baza legală pentru gestionarea astfel de date este interesul față de serviciile noastre sau consimțământul expres al utilizatorilor.

Pe baza regulamentului privind confidențialitatea și comunicațiile electronice ale Uniunii Europene (PECR), trimitem mesaje de marketing utilizatorilor noștri când au achiziționat produse de la noi sau au acceptat în mod expres să primească mesaje de marketing.

Întotdeauna permitem suspendarea și dezabonarea mesajelor într-un mod vizibil şi clar.

În partea de jos a fiecărui e-mail puteți găsi linkul de care aveți nevoie pentru a dezabona, sau puteți solicita eliminarea din baza de date la adresa de e-mail emuddingro@gmail.com.

De asemenea, în cazul în care vă dezabonați de la comunicările de marketing, avem dreptul de a trimite mesaje, însă doar pentru îndeplinirea comenzilor.

MENȚINUI PRIVIND DATELE PERSONALE

Uneori este necesar să împărtășim anumite date cu caracter personal cu unii dintre partenerii noștri pentru a menține o afacere obișnuită:

  • Furnizori de servicii IT și furnizori de servicii pe sisteme de depanare software și întreținere
  • Parteneri experți, cum ar fi avocați, contabili, ofițeri bancari, asigurători
  • Agenții guvernamentale care solicită rapoarte privind activitățile noastre
  • Furnizori de servicii de plată care gestionează în siguranță datele bancare
  • Servicii de curierat care livrează comenzile primite la adresa de expediere specificată

Transferuri internaționale de date

Din când în când, trebuie să împărtășim datele utilizatorilor cu partenerii noștri din afara Spațiului Economic European (SEE) pentru a-și menține afacerea.

În multe cazuri, țările din afara SEE nu oferă același nivel de protecție a datelor, astfel legile europene interzic exportul de date în cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile corespunzătoare.

Când se transferă datele cu caracter personal în afara SEE, pe lângă pașii menționați în secțiunea 4, vom asigura anumite garanții ca datele dvs. sunt gestionate în siguranță:

  • Transferăm numai date către țări pe care Comisia Europeană le consideră adecvate pentru securitatea datelor.
  • Utilizăm doar serviciile din SUA care fac parte din inițiativa de securitate numită UE-SUA Privacy Shield.

Dacă condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, solicităm în mod expres consimțământul utilizatorilor pentru efectuarea transferului de date. Consimțământul poate fi retras în orice moment.

Link-uri externe către alte site-uri

Site-ul conține link-uri externe către alte site-uri sau fragmente de coduri încorporate în pagină pentru a asigura furnizarea serviciilor externe.

Dacă faceți clic pe aceste linkuri sau coduri încorporate, este posibil ca partenerii externi să colecteze date de la utilizatori.

Deși facem tot ce ne stă în putere să colaborăm în mod corespunzător, nu avem control asupra politicilor lor de confidențialitate astfel nu suntem responsabili pentru principiile de gestionare a datelor.

DURATA PRELUCRĂRII DATELOR

Datele utilizatorilor sunt stocate întotdeauna numai până când obligațiile noastre legale / contabile / de raportare fac obligatoriu sau necesar pentru funcționarea serviciului.

Când decidem asupra duratei de stocare, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor și impactul potențial al divulgării în cazul unui incident de securitate cu impact asupra protecția datelor.

În anumite circumstanțe, putem folosi datele în scopuri statistice într-o formă anonimă, caz în care stocăm datele pentru o perioadă nelimitată, fără informare.

DREPTURILE UTILIZATORILOR

Ca cetățean al Uniunii Europene, Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) oferă următoarele drepturi utilizatorilor site-ului:

a, Acces la date cu caracter personal

Utilizatorii acestui site au dreptul să solicite o copie a datelor personale stocate de SC EMUDDING SRL. În general, cererea va fi soluționată în mod gratuit în termen de 14 zile de la data solicitării.

În cazul unei solicitări repetate, abuzive și nejustificate, SC EMUDDING SRL poate solicita o anumită sumă de bani pentru a furniza datele și care probabil necesită o perioadă de timp mai îndelungată pentru furnizarea acestor date.

În plus, SC EMUDDING SRL solicită o dovadă a identității înainte ca datele să fie eliberate pentru a preveni folosirea lor abuzivă. Pentru a solicita date cu caracter personal, vă rugăm să folosiți următorul formular de contact:

Solicitarea datelor / ștergerea datelor / restricționarea datelor 

b, Modificarea datelor cu caracter personal

În cazul în care datele cu caracter personal au fost modificate sau au fost declarate greșit, utilizatorii au dreptul să solicite modificarea acestor date. Pentru a modifica datele cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@emudding.ro.

c, Cerere privind ștergerea datelor cu caracter personal

Utilizatorii au dreptul de a solicita ștergerea tuturor datelor cu caracter personal. Cererea va fi soluționată în mod gratuit în termen de 14 zile de la data solicitării.

După ștergerea datelor cu caracter personal, contul de utilizator nu va fi disponibil, astfel încât toate materialele achiziționate pot deveni indisponibile, deoarece informațiile personale ale contului sunt esențiale pentru accesarea serviciului.

SC EMUDDING SRL solicită o dovadă a identității înainte de a șterge informațiile personale pentru a preveni folosirea abuzivă a datelor. Utilizați formularul de contact de mai sus pentru a șterge datele cu caracter personal.

d, Cererea privind restricționarea  prelucrării a datelor cu caracter personal

Utilizatorii au dreptul să solicite restricționarea accesului terților (parteneri de service)  la datele cu caracter personal. Prin introducerea cererii aveți posibilitatea să numiți partenerii de service pe care doriți să îi restricționați.

Este important de menționat că colaborarea cu anumiți furnizori de servicii este esențială pentru funcționarea site-ului (de exemplu, PayPal ca furnizor de servicii de plată), astfel încât, dacă acestea sunt restricționate, serviciile site-ului devin indisponibile utilizatorului.

SC EMUDDING SRL solicită o dovadă a identității înainte de a restricționa transferul de date cu caracter personal pentru a preveni folosirea abuzivă a datelor. Pentru a limita transferul datelor cu caracter personal, vă rugăm să folosiți formularul de contact de mai sus:

În România, autoritatea competentă privind protecţia datelor cu caracter personal este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Utilizatorii pot afla mai multe despre drepturile lor de confidențialitate pe site-ul Anspdcp.

Pagină de web: https://www.dataprotection.ro/

DATE ANONIMIZATE ȘI COOKIE-URI

SC EMUDDING SRL utilizează prin e-mailurile și reclamele așa-numitele cookie-uri și tehnologii similare, cum ar fi codurile de urmărire, etichetele de re-marketing și pixelii care funcționează după consimțământul dat de utilizator.

Aceste tehnologii ne ajută să înțelegem mai bine comportamentul și interesul utilizatorilor noștri, ajutând astfel la o mai bună calitate și eficiență.

Scopul nostru este de a face utilizarea site-ului emudding.ro mai convenabil pentru utilizatori.

Dacă utilizatorul dorește să interzică ca aceste tehnologii să înregistreze date nepersonale, acest lucru se poate face prin următoarele modalități:

  • este posibil dezactivarea acestor tehnologii prin intermediul alertelor cookie de pe site
  • dezactivarea cookie-lor

Pentru mai multe informații despre cookie-urile și codurile de urmărire pe emudding.ro, consultați Politica privind Cookie.

CONDIȚII CONTRACTUALE GENERALE

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiții Contractuale Generale:
2020/06/15

Prezente Condiții Contractuale Generale (în continuare: CCG) reglementează drepturile și obligațiile societății (în continuare: Furnizorul de servicii),  și Clientului (în continuare: Client) care utilizează serviciile de comerț electronic furnizate de Furnizorul de servicii prin intermediul site-ului Web (Furnizor și client în continuare: Părți)

CCG se aplică tuturor actelor juridice și serviciilor în legătură cu  site-ul https://emudding.ro, indiferent dacă aceste sunt executate în România sau în străinătate de către Furnizorul de servicii sau partenerului său.

Datele Furnizorului de servicii:

Denumire: SC EMUDDING SRL 
Date de contact: +40 371 517 295
Denumirea legală completă: SC EMUDDING SRL
Adresa de e-mail: contact@emudding.ro
Adresa poștală: Targu Secuiesc, Strada Garii, Nr. 38
Numărul de înregistrare: 
CUI:  RO42609840
Serviciu Clienți: a se vedea la 1.7

1. INFORMAȚII GENERALE, ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI ÎNTRE PĂRȚI

1.1. Domeniul de aplicare al prezentei CCG acoperă toate serviciile de comerț electronic furnizate pe teritoriul României prin intermediul unui Webshop (în continuare: Webshop) pe site-ul https://emudding.ro (denumit în continuare: website).

De asemenea, domeniul de aplicare al prezentei CCG acoperă toate tranzacțiile comerciale efectuate în România, între Părțile stabilite în prezentul contract. Achiziționarea produselor din Webshopul https://emudding.ro, serviciile comerciale electronice, aspecte legate cu serviciile societății informaționale, sunt reglementate de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.

1.2. Achiziționarea produselor din magazinul online https://emudding.ro este posibilă printr-o comandă electronică, așa cum se specifică în prezentul CCG.

1.3. O parte semnificativă a serviciilor webshop-ului este accesibil tuturor utilizatorilor fără înregistrare. Cu toate acestea, pentru unele servicii este necesară o înregistrare validă (urmată de autentificare) la care are dreptul orice persoană, potrivit prevederilor CCG.

1.4. După plasarea comenzii, până finalizarea contractului, acesta poate fi modificat sau anulat în mod liber. Acest lucru este posibil prin telefon și prin e-mail. Contractul se încheie prin achiziționarea mărfurilor, între părți, în limba română, și este considerat a fi un contract scris, iar Furnizorul îl înregistrează și îl păstrează timp de 5 ani de la data încheierii acestuia.

1.5. Limba care guvernează contractul este limba română.

1.6. Furnizorul de servicii nu se obligă să respecte dispozițiile unui cod de conduită.  

1.7. Contact Serviciul de Relații cu Clienții

Disponibil zilnic între orele 09:00 – 16:00.
Date de contact: +40 371 517 295
Denumirea legală completă: SC EMUDDING SRL
Adresa de e-mail:
 contact@emudding.ro
Adresa poștală: Targu Secuiesc, Strada Garii, Nr. 38

2. ÎNREGISTRARE

2.1. Utilizatorul se poate înregistra făcând click pe opțiunea de meniu „Înregistrare” pe pagină, după care trebuie să completeze platforma de înregistrare, constând din două părți.

După introducerea  datelor (un nume de utilizator ales, o adresă de e-mail validă și  o parolă aleasă) faceți clic pe link-ul trimis în e-mail pentru a valida înregistrarea, astfel accesând o fișă cu date personale, care poate fi completată și înainte de plasarea comenzii.

Prin înregistrarea pe site, Clientul declară că a citit și a acceptat termenii și condițiile generale, a citit și este de acord cu condițiile Declarației de confidențialitate publicate pe site, contribuie la prelucrarea datelor prevăzute la Declarația de confidențialitate.

2.2. Furnizorul de servicii nu răspunde pentru întârzierile de livrare sau alte probleme sau erori datorate unor informații incorecte și / sau incomplete furnizate de către Client.

Furnizorul de servicii nu răspunde pentru niciun fel de daune care rezultă din uitarea parolei de client sau devine disponibil pentru orice persoană neautorizată din orice motiv neimputabile Furnizorului de servicii. Furnizorul de servicii gestionează persoanele înregistrate ca entități juridice independente.

Pentru a schimba datele anterior  înregistrate după conectare, accesați linkul Setări personale, care conține și detaliile comenzilor active.

Furnizorul nu răspunde pentru daunele sau defectele care decurg din modificarea datelor înregistrate de către Client.

3. PROCEDURA DE COMANDĂ

3.1. Clientul se poate informa cu privire la proprietățile detaliate, caracteristicile și instrucțiunile esențiale ale produsului, făcând click pe denumirea produsului. Proprietățile detaliate ale produsului se găsesc la instrucțiunile de utilizare livrate cu produsul.

Contractul este considerat executat de Furnizorul de servicii, dacă produsul are proprietăți mai favorabile decât cele prevăzute în manualul de instrucțiuni sau pe site.

Dacă aveți întrebări cu privire la produsele înainte de a cumpăra, echipa noastră de asistență pentru clienți vă stă la dispoziție. Instrucțiunile de utilizare a produsului pe care îl distribuim, sunt livrate împreună cu produse, dacă acest lucru este prevăzut de lege.

Dacă nu primiți manualul de instrucțiuni împreună cu produsul, anunțați imediat – înainte de a utiliza produsul – Serviciul de Relații cu Clienții, astfel vom lua măsuri pentru a remedia situația.

Dacă aveți nevoie de mai multe informații despre calitatea, caracteristicile esențiale, utilizarea, sau utilizarea oricăror elemente, alte decât cele prevăzute pe site, contactați serviciul nostru pentru clienți, pentru mai multe detalii a se vedea secțiunea 1.7.

3.2. Prețul de achiziție specificat pe platforma Webshop-ului include taxa pe valoare adăugată și alte impozite, dacă nu se specifică altfel.

Prețul de achiziție nu include prețul transportului, cu excepția cazului în care este specificat altfel pe pagina cu suma finală de plată.

3.3. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor care pot fi comandate, prin faptul că modificarea intră în vigoare la data publicării pe site.

Modificarea nu afectează negativ prețul de achiziție al produselor deja comandate. Nu putem rambursa banii  în cazul plății efectuată online prin card bancar, dacă între trimiterea notificării de plată electronică și primirea produsului a intervenit o scădere a  prețului.

Verificarea tranzacției online de plată durează cel puțin 24 de ore, produsul poate fi preluat numai după efectuarea acestei verificări.

3.4. Furnizorul de servicii nu își asumă răspunderea pentru prețul afișat greșit pe pagina Webshop-ului, în ciuda măsurilor de siguranță luate și/sau din cauza erorii de sistem, pentru prețul de „0” sau „1”   RON, respectiv pentru prețul evident greșit, ireal, care diferă în măsură semnificativă de prețul obișnuit al produsului. În aceste cazuri, Furnizorul de servicii nu are obligația de a vinde Clientului produsul la prețul afișat greșit pe platforma Webshop-ului. În cazul afișării prețului greșit, va informa imediat Clientul cu privire la faptul că prețul afișat lângă produs este greșit și îi oferă posibilitatea de a cumpăra produsul respectiv la prețul real. În acest caz, Clientul poate decide dacă comandă produsul la prețul real sau renunță la comandă, fără consecințe legale nefavorabile.

Fotografiile şi imaginile de pe pagina web au doar rol ilustrativ, produsele livrate pot diferi de imaginile de prezentare.

3.5. Furnizorul de servicii acceptă comanda clienților care nu sunt înregistrați, doar în cazul în care acești clienți completează toate rubricile necesare comenzii. (În cazul în care Clientul completează un câmp incorect sau incomplet, acesta va primi un mesaj de eroare de la Furnizorul de Servicii.)

Furnizorul de servicii nu răspunde pentru întârzierile de livrare sau alte probleme sau erori datorate unor informații incorecte și / sau incomplete furnizate de către Client.

Făcând click pe inscripția „Adaugă în coș” care se găsește pe platforma care oferă informații cu privire la proprietățile produsului, Clientul poate selecta produsul pe care dorește să-l comande și îl poate plasa în coșul virtual.

Clientul poate verifica conținutul coșului (numărul produselor selectate și prețul acestora) făcând click pe inscripția „Coșul meu”, aflată în meniul de sus al Webshop-ului, pe această platformă  Clientul poate modifica oricând conținutul coșului, având posibilitatea de a șterge produse din coș făcând click pe butonul „Șterge”.

În momentul  în care Clientul a finalizat comanda, apasă butonul „Plată”. Pe platforma care apare, Clientul trebuie să se conecteze, dacă nu a făcut-o deja, respectiv dacă nu este Client înregistrat, trebuie să se înregistreze, pentru a trimite comanda. După acest pas, Clientul poate să-și aleagă modalitatea de livrare, și poate introduce informații de facturare și de expediere.

Dacă ați introdus toate datele necesare și ați selectat modalitatea de livrare, apăsând butonul „Continuă”, aveți posibilitatea de a selecta modalitatea de plată dorită.

Dacă ați ales una dintre metodele de plată apăsând butonul „Plată” Clientul ajunge la o platformă de sumarizare, unde are posibilitatea de a-și verifica comanda, în special datele furnizate, produsul pe care dorește să-l comande, modalitatea de plată și livrare selectată, respectiv costul transportului și poate adăuga comentarii la comandă.

Odată ce Clientul este sigur de corectitudinea comenzii, se va apăsa butonul „Finalizarea comenzii” pentru finalizarea comenzii. Deci, trimiterea comenzii se face prin selectarea butonului „Confirmarea comenzii”, acțiune în urma căruia Clientului îi revine o obligație de plată.

4. CORECTAREA GREȘELILOR DE INTRODUCERE A DATELOR

4.1. În Webshop, pe platforma de efectuare a comenzii, Clientul are posibilitatea de a corecta greșelile de introducere a datelor (de ex. ștergerea produsului din coș făcând click pe butonul pe butonul „Șterge”).

5. FORȚA OBLIGATORIE A OFERTEI ȘI CONFIRMAREA COMENZII

5.1. După momentul plasării pe site a comenzii

Furnizorul de servicii în cel mult 48 de ore va confirma primirea comenzii prin un e-mail automat care anunță că comanda a fost înregistrată și urmează să fie procesată, și conține următoarele informații:

  • datele introduse de Client în timpul achiziționării sau înregistrării (de exemplu, informații de facturare și de expediere)
  • numărul comenzii,
  • data comenzii,
  • lista componentelor, cantitatea, prețul produsului comandat,
  • costul livrării,
  • și suma totală de plată.

Prin acest e-mail de confirmare se va informa clientul că noua comanda a fost înregistrată în sistemul Furnizorului de servicii.

5.2. Clientul este exceptat de la forța obligatorie a ofertei dacă nu primește neîntârziat, dar în cel mult 48 de ore, e-mailul de confirmare de la Furnizorul de servicii pentru comanda trimisă, caz în care nu este obligat să cumpere produsul.

5.3. În cazul în care Clientul a trimis deja comanda către Furnizorul de servicii și observă o greșeală în datele din e-mail-ul de confirmare, trebuie să informeze Furnizorul de servicii în termen de 1 zi cu privire la acest lucru, pentru a evita realizarea comenzilor nedorite.

5.4. Comanda este considerată drept un contract încheiat prin mijloace electronice, și este guvernată de reglementările prevăzute la Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările aduse prin Legea nr. 51/2003, Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Legii nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, și OUG nr. 174/2008 pentru modificarea și completarea unor acte normative privind protecția consumatorilor, și Legii nr.677/2001  pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

De asemenea, contractul este supus dispozițiilor  Directivei 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului privind drepturile consumatorilor.

6. CONDIȚII GENERALE DE LIVRARE ȘI PLATĂ

6.1. Furnizorul de servicii va livra la domiciliu produsele comandate apelând la o companie de curierat în conformitate cu condițiile generale de livrare și plată.

Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica taxa de livrare, în acest caz modificarea intră în vigoare la data publicării pe site. Modificarea nu afectează prețul produselor deja comandate.

6.2. Furnizorul de servicii, după finalizarea comenzii  oferă posibilitatea Clientului de a alege data livrării, în acest caz această nu poate fi o dată exactă, ci un interval aproximativ. Livrarea la o anumită oră nu este posibilă.

6.3. Furnizorul de servicii va efectua serviciile comandate la locația indicată în confirmarea comenzii trimise prin e-mail.

6.4. Clientul va putea obține informații despre metodele de plată și opțiunile de livrare la pagina eeb https://emudding.ro/checkout/.

7. DREPTUL DE RETRAGERE

Cele prevăzute în acest punct se aplică doar persoanelor fizice, care acționează în afara profesiei, ocupației individuale sau a activității sale comerciale, care achiziționează, comandă, primesc, folosesc, utilizează mărfuri, respectiv care sunt destinatarul comunicării comerciale, ofertei referitoare la mărfuri (în continuare „Consumator”).

În cazul contractului de vânzare-cumpărare produse, Consumatorul are dreptul a se retrage din contract, fără a-și motiva decizia, în termen de patrusprezece (14) zile de la primirea de către Consumator, sau de către o persoană terță desemnată de acesta, care diferă de curier, a

  1. produsului,
  2. în cazul livrării mai multor produse, de la primirea ultimului produs livrat,
  3. în cazul livrării unui produs alcătuit din mai multe articole sau bucăți, de la primirea ultimului articol sau bucată livrată,
  4. în cazul în care produsul trebuie livrat periodic, într-o perioadă de timp determinată, de la prima livrare a produsului.

Consumatorul are dreptul să-şi exercite dreptul de retragere în perioada între încheierea contractului şi primirea produsului.

Cazurile în care consumatorului își pierde dreptul de retragere: comenzi speciale/personalizate, în cazul furnizarea de înregistrări video sau audio sigilate sau programe informatice (software) sigilate care au fost desigilate după livrare; furnizarea unui produs neprefabricat, realizat în conformitate cu specificațiile consumatorului sau folosit pentru a satisface necesitățile individuale acestuia.

7.1 EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACT  

7.1.1. Dacă Consumatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, trebuie să trimită (de exemplu, prin poștă, telefax sau prin scrisoare trimisă pe cale electronică) furnizorului de servicii o declarație clară care cuprinde decizia de retragere, la una din adresele de contact specificate la la începutul prezentului CCG. Consumatorul își exercită dreptul de retragere până la termenul-limită de retragere, dacă trimite o declarația de retragere înainte de termenul limită precizat mai sus.

7.1.2. Este obligația Consumatorului să dovedească că și-a exercitat dreptul de retragere conform prevederilor stabilite în punctul 7.

7.1.3. În ambele cazuri, Furnizorul de servicii va confirma imediat primirea declarației de retragere a Consumatorului, fără întârziere, prin e-mail.

7.1.4. În cazul retragerii în scris, această este declarată validă până la termenul limită, dacă Consumatorul a trimis declarația în acest scop firmei în termen de 14  zile calendaristice (chiar și în a 14-a zi calendaristică).

7.1.5. În cazul notificării prin poștă, Furnizorul de servicii va lua în considerare data expedierii, în cazul notificării prin e-mail sau telefax, data trimiterii e-mailului sau a faxului, pentru a calcula termenul limită. Consumatorul trebuie să trimită recomandat scrisoarea prin poștă, pentru ca data expedierii să poată fi dovedită în mod credibil.

7.1.6. În cazul retragerii, Consumatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa indicată de Furnizorul de servicii, fără întârziere și motivare, dar cel târziu în termen de 14 zile de la comunicarea declarației de retragere.

7.1.7. Se consideră că termenul limită este respectat, dacă Consumatorul trimite (expediază prin poștă sau prin curierul ales de el) produsul înainte de expirarea termenului limită de 14 zile.

7.1.8. Costul returnării produsului la adresa firmei este suportat de către Consumator, cu excepția cazului în care Furnizorul de servicii își asumă plata acestor costuri.

La cererea consumatorului, Furnizorul de servicii, își asumă organizarea, desfășurarea returnării, însă plata costului returnării produsului este suportat de către Client, Furnizorul de servicii doar ajută la organizarea operațiunilor returnării. Cererea consumatorului menționată anterior este aprobată de serviciul pentru clienți al Furnizorului de servicii.

7.1.9. Furnizorul de servicii nu are posibilitatea de a primi pachetul returnat prin ramburs. În afara costului de returnare a produsului, în ceea ce privește retragerea, Consumatorul nu este obligat la plata altor costuri.

7.1.10. Dacă Consumatorul se retrage din contract, Furnizorul de servicii va rambursa Consumatorului toate cheltuielile suportate, inclusiv costul transportului (achitat pentru livrare), în scurt timp, dar cel târziu în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere a Consumatorului, cu excepția cheltuielilor suplimentare, care au survenit deoarece Consumatorul a ales altă modalitate de livrare decât cea oferită de Furnizorul de servicii, cea mai ieftină modalitate de livrare.

Furnizorul de servicii are dreptul de a reține rambursarea costurilor până primirea produsului, sau dacă Consumatorul nu a dovedit credibil că l-a trimis: dintre cele două termene, Furnizorul de servicii ia în considerare data anterioară.

7.1.11. Pentru rambursarea costurilor, Furnizorul de servicii va achita suma prin aceeași metodă de plată ca și metoda de plată utilizată în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul consimte în mod expres la utilizarea unei alte metode de plată; din cauza aplicării acestei metode de rambursare, consumatorul nu va suporta costuri suplimentare.

7.1.12. Consumatorul poate fi tras la răspundere pentru diminuarea valorii produsului doar în cazul în care aceasta a survenit datorită utilizării necorespunzătoare, în raport cu utilizarea conform tipului, proprietăților și funcționalității produsului.

7.1.13. În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din un contract de prestări de servicii după începerea executării acestuia, acesta rambursează costurile rezonabile ale furnizorului de servicii când se efectuează decontarea.

7.1.14. Furnizorul de servicii poate solicita rambursarea cheltuielilor rezonabile rezultate din amortizarea sau utilizarea excesivă a produsului pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produsului, la cererea expresă a consumatorului, dacă executarea contractului de servicii a fost începută și exercitată înainte de expirarea termenului limită.

8. GARANȚIE

8.1. GARANȚIA OBLIGATORIE

8.1.1. Garanţia este asigurată conform art. 11 din  Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, modificată și completată prin Ordonanţa nr. 9/2016, astfel Furnizorul de servicii fi exonerat de răspundere pe durata garanției numai dacă dovedește că defecțiunea s-a produs din pricina modului nepotrivit în care cumpărătorul a folosit sau a păstrat produsul.

8.1.2. Perioada de garanție (termenul de garanție) începe să curgă odată cu executarea efectivă, adică livrarea produsului către Client sau punerea în funcțiune de către Furnizorul de servicii sau agentul acestuia, adică de la data punerii în funcțiune.

Drepturile care rezultă din garanție nu se mențin în cazul viciilor provocate de Consumator, după ce produsul a fost livrat Consumatorului, prin acestea înțelegându-se următoarele:

  • punerea în funcțiune necorespunzătoare (cu excepția cazului în care punerea în funcțiune este efectuată de către Furnizorul de servicii sau agentul acestuia sau dacă punerea în funcțiune necorespunzătoare se datorează unei erori în manualul de utilizare);
  • utilizarea necorespunzătoare, nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, depozitarea necorespunzătoare, manevrare necorespunzătoare.

În cazul lipsei conformității în termenul de garanție, Consumatorul are dreptul:

  • în primul rând – de a solicita Furnizorului de servicii să i se aducă produsul la conformitate, prin reparare sau înlocuire, cu excepția cazului în care executarea garanției alese este imposibilă sau dacă ar duce la un cost suplimentar disproporționat pentru Furnizorul de servicii, luând în considerare valoarea produsului în stare bună, gravitatea încălcării contractului și interesul Clientului .
  • în cazul în care Furnizorul de servicii nu a efectuat reparația sau înlocuirea în termen, nu poate satisface interesele consumatorului, sau Clientul nu are interes ca Furnizorul de servicii să repare sau să înlocuiască produsul, Clientul are dreptul de a solicita vânzătorului să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului. Nu se poate exercita dreptul de retragere din cauza unei erori nesemnificative.

În cazul în care Clientul solicită înlocuire produsului în termen de trei zile lucrătoare de la cumpărare (punerea în funcțiune) din cauza defectării produsului, Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul, dacă defecţiunea împiedică utilizarea normală a produsului.

Repararea sau înlocuirea, în funcție de caracteristicile produsului și de scopul urmărit de Client, se face într-un termen rezonabil, ținând cont de interesul Clientului. Furnizorul de servicii se va strădui să finalizeze repararea sau înlocuirea produsului în termen de cincisprezece zile.

Doar piese înlocuitoare noi vor fi montate în produs în timpul reparației.

Nu este inclus în perioada de garanție perioada de reparație în care clientul nu poate utiliza produsul în mod corespunzător.În cazul în care produsul sau o parte din produs a fost înlocuit (reparat) sau o nouă defecțiune s-a rezultat din cauza reparații, începe să curgă un nou termen de garanție în privința produsului înlocuit (reparat) sau părții din produs, după caz.

8.1.3. Furnizorul de servicii suportă costurile legate de îndeplinirea obligației de garanție.

8.1.4. Furnizorul de servicii va fi scutit de obligația de garanție numai dacă dovedește că cauza defecțiunii a avut loc după livrarea produsului.

8.1.5. Cu toate acestea, Clientul nu va avea dreptul să solicite în același timp garanția de conformitate și garanția tehnică pentru același defect. Indiferent de aceste limitări, Clientul are dreptul la garanție, indiferent de drepturile acordate la punctele 9.1 și 9.2.

8.1.6. Garanția nu afectează respectarea drepturilor legale ale Clientului, în special drepturile la garanția de conformitate și la garanția tehnică, și la despăgubire.

8.1.7. În cazul unui litigiu între părți care nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, Clientul are dreptul de a depune o plângere la autoritățile de protecție a consumatorilor (ANPC) în conformitate cu cele prevăzute la punctual 12.2.

8.2. GARANTIE FACULTATIVA

8.2.1. Furnizorul de servicii își asumă garanția indicată pe site și pentru produsele comercializate, această perioadă de garanție poate fi mai lungă decât perioada prevăzută de hotărârea Guvernului. Furnizorul de servicii trebuie să comunice durata garanției pentru unele produse, cel târziu până la data primirii produsului de către client prin certificatul de garanție.

9. GARANȚIA DE CONFORMITATE

9.1. DESPRE GARANȚIE DE CONFORMITATE

9.1.1. În caz de executare defectuoasă din partea Furnizorului de servicii, Clientul poate pretinde de la acesta garanţia de conformitate. În cazul unui contract cu un consumator, Clientul, în calitate de consumator, îşi poate valida pretenţiile privind garanţia în termenul de prescripţie de 2 ani socotit de la preluarea produsului (produselor), pentru defectele care existau deja în momentul predării produsului. După expirarea termenului de prescripţie de doi ani Clientul nu îşi mai poate exercita dreptul privind garanţia.

9.1.2. În cazul unui contract încheiat cu un non-consumator, titularul dreptului poate pretinde garanţia de conformitate în termenul de prescripţie de 1 an socotit de la preluarea produsului.

9.1.3. Clientul – la alegere – poate solicita repararea sau schimbarea, cu excepţia cazului când îndeplinirea solicitării alese de Client este imposibilă sau dacă pentru Furnizorul de servicii ar însemna cheltuieli disproporţionat de mari faţă de cealaltă opţiune.

Dacă Clientul nu a solicitat, respectiv nu a avut posibilitatea să ceară repararea sau schimbarea, atunci Clientul poate să ceară reducerea proporţională a contravalorii ori să repare defectul pe cheltuiala Furnizorului de servicii sau să renunţe la contract. Renunţarea nu se admite în cazul unor defecte nesemnificative.

9.1.4. Clientul îşi poate schimba opţiunea aleasă privind garanţia, însă e obligat să suporte cheltuielile acestei schimbări, exceptând cazul în care acest lucru a fost justificat sau dacă  Furnizorul de servicii i-a dat motiv.

9.1.5. Clientul este obligat să comunice Furnizorului de servicii defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni.

9.1.6. Clientul îşi poate exercita pretenţia privind garanţia accesorie direct faţă de Furnizorul de servicii.

9.1.7. În termen de şase luni de la executarea contractului, exercitarea pretenţiei privind această garanţie nu este legată de alte condiţii în afară de comunicarea defectului, dacă Clientul dovedeşte că a cumpărat produsul de la Furnizorul de servicii (prezentând factura sau o copie a facturii).

În acest caz Furnizorul de servicii este exonerat de garanţie numai dacă infirmă această prezumţie, adică dovedeşte că defectul produsului a apărut după predarea acestuia către Client. Dacă Furnizorul de servicii poate să dovedească faptul că defectul a apărut din motive imputabile Clientului, atunci nu este obligat să admită pretenţia de garanţie ridicată de Client.

După expirarea termenului de şase luni de la executarea contractului, Clientul are obligaţia să dovedească faptul că defectul pe care l-a constatat a existat deja şi în momentul executării.

9.1.8. Dacă Clientul îşi exercită dreptul la garanţie pentru o parte distinctă a produsului – din punct de vedere al defectului semnalat –, atunci pentru celelalte părţi ale produsului dreptul de garanţie nu se consideră exercitat.

9.2. GARANȚIA TEHNICĂ (VOLUNTARĂ)

9.2.1.În cazul unui defect al produsului (bun material mobil), Clientul în calitate de consumator poate opta pentru garanția de conformitate definită la punctual 9.1 sau pentru garanția tehnică.

9.2.2. Cu toate acestea, Clientul nu are dreptul să solicite în același timp garanția de conformitate și garanția tehnică pentru același defect.

În cazul în care produsul sau o parte din produs a fost înlocuit, Consumatorul poate solicita garanția de conformitate pentru produsul înlocuit sau partea înlocuită doar de la producătorul.

9.2.3. În cadrul garanției tehnice Clientul are dreptul doar să ceară repararea produsului sau înlocuirea acestuia. Clientul are obligația de a dovedi defectul produsului în cazul în care solicită executarea garanției tehnice.

9.2.4. Un produs este considerat defectuos dacă nu îndeplinește cerințele de calitate corespunzătoare în vigoare la momentul introducerii acestuia pe piață sau nu are proprietățile prevăzute în descrierea producătorului.

9.2.5. Clientul își poate solicita execuatarea garanție tehnice în termen de doi ani de la data comercializării produsului de producător. La sfârșitul acestei perioade își pierde acest drept. Clientul este obligat să comunice producătorului defectul imediat după descoperirea acestuia.

Comunicarea defectului în termen de două luni de la descoperire se consideră că a fost notificată fără întârziere. Consumatorul este responsabil pentru daunele cauzate de întârzierea comunicării.

9.2.6. Clientul îşi poate exercita pretenţia privind garanţia tehnică direct faţă de producătorului sau a distribuitorului produsului mobil.

9.2.7. Prin producător se înțelege persoana sau întreprinderea care produce și distribuie bunuri materiale.

9.2.8. Producătorul sau distribuitorul (Furnizorul de servicii) este exonerat de răspundere de garanția tehnică numai dacă poate dovedi că:

  • produsul a fost fabricat sau introdus pe piață pentru activități neprofesionale
  • defectul nu a fost descoperit la momentul introducerii pe piață în conformitate cu stadiul actual al tehnicii
  • defectul produsului provine din aplicarea unei cerințe legale obligatorii

9.2.9. Producătorul sau distribuitorul (Furnizorul de servicii) trebuie să dovedească un motiv pentru a se exonera de răspundere pentru garanţia.

10. RĂSPUNDERE

10.1. Informațiile de pe Pagina web au fost publicate cu bună-credință, însă ele au doar rolul de informare, astfel Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru exactitatea sau completitudinea informațiilor.

10.2. Clientul utilizează site-ul doar pe propria răspundere, și acceptă faptul că Furnizorul de servicii nu își asumă responsabilitatea pentru pagubele patrimoniale și nepatrimoniale suferite pe parcursul utilizării, în afara răspunderii pentru încălcarea intenționată a contractului, care pun în pericol viața, integritatea corporală sau sănătatea.

10.3. Furnizorul de servicii refuză orice răspundere pentru comportamentul utilizatorilor site-ului.

Clientul este răspunzător deplin și exclusiv pentru propriul comportament, în aceste cazuri, Furnizorul de servicii va coopera în întreagă măsură cu autoritățile competente pentru cercetarea contravențiilor.

10.4. Paginile serviciului pot conține puncte de legătură (link-uri), care pot duce la alte pagini de Web. Pentru această activitate de protecție a datelor și pentru alte activități, Furnizorul de servicii nu își asumă răspunderea.

10.5. Furnizorul de servicii are dreptul dar nu și obligația de a cauta semne de activitate ilegală sau să verifice conținutul pe parcursul folosirii serviciilor de către Client sau conținutul pus la dispoziție de utilizatorii Clientului.

10.6. Datorită caracterului global al Internetului, Clientul acceptă faptul că în cadrul utilizării paginii de Web este obligat să acționeze luând în considerare și dispozițiile legale internaționale aplicabile.

În cazul în care orice activitate asociată cu utilizarea Webshop-ului nu este autorizată, conform legislației din statul în care se află Clientul, doar Clientul este responsabil pentru utilizare.

10.7. Dacă Clientul sesizează un conținut inadecvat în Webshop, este obligat să sesizeze fără întârziere Furnizorul de servicii cu privire la acest lucru. Dacă Furnizorul de servicii, în cadrul procedurii de bună-credință, consideră că sesizarea este fondată, are dreptul de a șterge sau modifica imediat informația în cauză.

11. DREPTURI DE AUTOR

11.1. Întregul pagină de web se află sub protecția drepturilor de autor sau a altui drept asociat cu proprietatea intelectuală (în special protecția brevetelor)

Furnizorul de servicii este îndreptățitul drepturilor de autor sau utilizatorul autorizat pentru întregul conținut publicat în Webshop, respectiv în cadrul prestării serviciilor disponibile prin intermediul Webshop-ului: oricărei creații, respectiv oricărei proprietăți intelectuale (inclusiv, printre altele, toate elementele grafice și alte materiale, structura, editarea platformei Webshop-ului, soluțiile de software utilizate și alte soluții, idei, realizări).

11.2. Salvarea în format fizic sau pe alt dispozitiv de stocare date sau imprimarea conținutului paginii de Web, respectiv a unor părți din conținutul paginii de Web, pentru utilizare personală, poate fi autorizată, cu acordul scris și prealabil al Furnizorului de servicii.

Altă utilizare decât cea în scop personal – de exemplu salvarea într-o bază de date, transmitere, publicare sau convertire într-un format prin care se poate descărca, comercializare – poate fi autorizată, cu acordul scris și prealabil al Furnizorului de servicii.

11.3. Pe lângă drepturile prevăzute în mod expres în acest CCG, nici înregistrarea, utilizarea site-ului și nici prevederile a CCg nu oferă Clientului dreptul de a utiliza, valorifica orice denumire comercială sau marcă care se găsește în pagina de Web.

Pe lângă publicarea corespunzătoare utilizării normale a paginii de Web, multiplicarea temporară necesară în acest scop și a copierii în scop personal, aceste proprietăți intelectuale nu pot fi utilizate sau valorificate în nici o formă fără autorizația scrisă și prealabilă al Furnizorului de servicii.

12. DREPTUL DE A DEPUNE O PLÂNGERE

12.1. GESTIONAREA PLÂNGERILOR

Clientul poate raporta nemulțumire de consumator în legătură cu produsul sau cu activitatea societăţii la următoarele adrese de contact:

Serviciul Clienți (Serviciul Clienți)
Date de contact: +40 371 517 295
Denumirea legală completă: SC EMUDDING SRL
Adresa de e-mail:
 contact@emudding.ro
Adresa poștală: Targu Secuiesc, Strada Garii, Nr. 38

Clientul poate raporta nemulțumire în calitate de consumator în legătură cu produsul sau cu activitatea societăţii la adresele de contact indicate la punctul 12.1.

Conform legislației în vigoare, dacă este posibil, Furnizorul de servicii soluționează  imediat (reclamațiile verbale) după adresarea acestora.

Dacă reclamația verbală nu poate fi soluționată imediat, datorită tipului reclamației, sau dacă Clientul nu este de acord cu modul în care a fost gestionată reclamația, Furnizorul de servicii va redacta un proces verbal de reclamații, și în cazul reclamației verbale comunicată la fața locului (în magazin), Furnizorul de servicii  are obligația de a înmâna Clientului un exemplar al procesului verbal, sau, dacă acest lucru nu este posibil, este obligat să acționeze conform regulilor referitoare la reclamația în scris.

În cazul reclamației verbale comunicate prin telefon, Furnizorul acordă un număr unic de identificare reclamațiilor primite, care va facilita ulterior identificarea reclamației.

Furnizorul de servicii va răspunde pe fond la reclamațiile primite în scris în termen de 30 de zile. În cazul respingerii reclamației, Furnizorul de servicii va informa Clientul cu privire la motivele respingerii.

Furnizorul de servicii este obligat să păstreze procesul verbal de reclamații timp de cinci ani, împreună cu răspunsul pe fond la reclamație.

Furnizorul de servicii primește obiecțiile Clientului la adresele de contact indicate la punctul 12.1, în timpul programului Serviciului de client.

12.2. ALTE POSIBILITĂȚI DE EXERCITARE A DREPTURILOR

În cazul în care posibilul litigiu în materie de consum dintre Furnizorul de servicii și Client nu este soluționat în cadrul negocierilor, Clientul are următoarele posibilități de exercitare a drepturilor:

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţia se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz. Reclamaţiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de către comisarii din cadrul Comisariatelor Judeţene trebuie să îndeplineasca condiţiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se clasează din lipsa de informaţii.

  • Deschiderea unei proceduri judecătorești.

13. DISPOZIȚII FINALE

13.1. Webshop-ul este un sistem informatic bazat pe Linux / PHP, gradul său de securitate este adecvat și utilizarea sa nu reprezintă un risc, dar vă recomandăm să luați următoarele măsuri de precauție: să utilizați software de protecție împotriva virușilor și a programelor spyware cu o bază de date nouă, să instalați actualizări de securitate pentru sistemul de operare.

Achiziționarea pe site presupune ca clientul să cunoască limitările tehnice ale Internetului și să accepte condițiile de eroare a tehnologiei.

13.2. În magazinele sale specializate și în magazinul online Furnizorul de servicii execută numai comenzi pentru cantități de uz personal.

13.3. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica unilateral prezentele Condiții Contractuale Generale, cu condiția informării în prealabil a Clienților prin e-mail. După intrarea în vigoare a dispozițiilor modificate, acestea intră în vigoare în privința Clientului la prima utilizare a Webshop-ului și se aplică comenzilor trimise după modificare.

În cazul produselor aflate în stoc vom efectua livrarea între 1-7 zile lucrătoare și la produse care sunt la precomandă între 7-365 zile lucrătoare (în funcție de disponibilitatea produselor) de la lansarea comenzii.

În cazul in care produsul ales de client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de către un reprezentant al firmei noastre. Livrarea produselor comandate se va asigura prin firme de curierat (DPD sau Fan Courier), până în fața imobilului specificat de client.

În unele situații, costurile de transport afișate în comandă pot varia în funcție de greutate și zona în care trebuie expediat coletul/coletele, acestea fiind comunicate telefonic de unul din reprezentanții de vânzări în momentul confirmării comenzii.

IMPORTANT! Înainte de a prelua coletul, verificați ambalajul. Dacă acesta prezintă semne vizibile de deteriorare (sigiliul original este deteriorat sau ceva similar), nu preluați coletul de la curier și informați-ne în 24 de ore referitor la acest lucru. Înregistrați imediat cu curierul un proces verbal de daune pentru a constata acest lucru, dacă nu veți procesa așa atunci se va considera că bunurile au fost preluate în stare bună și clientul nu mai poate înainta o reclamație.

Poate că nu ai ales din prima modelul care îți trebuie cu adevărat. Așa că îți oferim posibilitatea de returnare a produsului in termen de 14 zile calendaristice.

1. TERMENUL DE RETUR

1.1. 14 zile calendaristice de la data livării produsului, în cazul achiziției de pe https://emudding.ro. În cazul în care comanda de pe emudding.ro conține mai multe produse, termenul se socotește de la data livrării ultimului produs din comandă.

1.2. Returnarea produselor se face obligatoriu dupa notificarea in scris. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila. 

2. RETURNAREA PRODUSELOR

2.1. In sediul nostru, indiferent daca vorbim de un produs cumparat din magazin ori de un produs cumparat de pe emudding.ro. Sau iti putem prelua returul printr-un curier rapid, din locatia unde se afla produsul. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Se accepta returnarea produselor livrate eronat. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre produsele livrate si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in termen de 48 de ore de la livrare. Nu se accepta colete cu ramburs sau a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor. Nu se accepta la returnare marfa adusa pe comanda speciala si marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre eMudding SRL.

Pentru produsele achizitionate de la sediul eMudding (Tg. Secuiesc) termenul de returnare este de 24 ore.

3. STAREA PRODUSULUI RETURNAT

3.1. Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat si sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care a fost insotit, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie. Gandeste-te ca daca nu a fost produsul potrivit pentru tine, va fi cu siguranta produsul perfect pentru altcineva.

3.2. Iar daca ai acceptat produsul dupa ce l-ai cumparat, desi acesta prezenta diverse neconformitati si ni-l vei returna in aceeasi conditie, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine. Pentru produsele cumparate de pe https://emudding.ro care iti sunt livrate prin curier, iti oferim contra cost optiunea serviciul verificare colet tocmai pentru a evita astfel de neintelegeri. Apeleaza cu incredere la acesta.

4. EFECTUAREA RETURULUI

4.1. Intra pe site-ul nostru Emudding si completezi o cerere de retur, disponibila la sectiunea Footer ( josul paginii ) ”Formular returnare produs” . In cererea de retur langa datele tale (nume, nr. de telefon, adresa de email) trebuie sa completezi  Nr. Factura si Cod produs. In ultima sectiune mentionezi motivul returnarii.

5. PRODUSUL RETURNAT

5.1. Dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. Pe loc, in cazul returului in magazin sau imediat dupa receptie, in cazul in care produsul a fost returnat prin curier.

In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii), vom putea decide in urma evaluarii acestora sa diminuam valoarea initiala a produsului, daca acesta a fost cumparat de pe https://emudding.ro. In aceasta situatie, iti vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.

6. RAMBURSAREA SUMEI AFERENTE RETURULUI

6.1. Daca esti cumparator in calitate de persoana fizica, in functie de modul de retur ales si de modalitatea initiala de plata pentru produsul returnat, iti vom rambursa suma aferenta returului:

a. prin transfer in cont bancar, tot prin transfer bancar se va face plata si in cazul unui retur in magazin cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, precum si in cazul cumpararii de pe emudding.ro a unui produs cu mentiunea ”in stoc – exclusiv online”;
b. prin rambursare automata in contul de card, atunci cand ai platit prin card de debit sau card de credit;
c. prin anularea tranzactiei, atunci cand ai platit prin credit obtinut in magazin sau online pe https://emudding.ro

6.2. Daca esti cumparator in calitate de persoana juridica, iti vom rambursa suma aferenta returului prin transfer in cont bancar in toate cazurile, mai putin in situatia in care ai platit prin card bancar (cand plata se va face prin rambursare automata in contul de card).

6.3. Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data cand ai initializat returul, fie prin prezentarea in magazin, fie prin completarea cererii de retur in contul Emudding. Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

6.4. In situatia returului in magazin, daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, iti vom rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs.

POLITICA PRIVIND COOKIE


ÎN VIGOARE DIN: 15 IUNIE 2020

1. CE ESTE UN „COOKIE” ȘI CUM POȚI SĂ MODIFICI SETĂRILE?

„Cookie-uri (în contiunare „cookie”) sunt fișiere de mici dimensiuni, folosite de un Site Web pentru pentru a-ţi oferi o mai bună experienţă online.

Unele „cookie-uri” sunt doar temporare (de sesiune), ele dispar odată cu  închiderea browser-ului, există însă și persistente, care sunt stocate la nivelul calculatorului. Potrivit legislației, cookie-urile pot fi stocate pe dispozitivul vizitatorului dacă acest lucru este absolut necesar pentru funcționarea site-ului.

Utilizarea alte tipuri de cookie-uri este permisă dacă utilizatorul în cauză şi-a exprimat acordul. Acest site folosește o varietate de cookie-uri.  Unele cookie-uri care apar pe site-ul nostru sunt plasate de furnizorii terți (third party).

Fișierele permit modificarea setările cookie-urilor. Majoritatea browserelor acceptă automat cookie-urile în mod prestabilit, dar acesta poate fi modificat după o configurare pentru a împiedica acceptarea automată.

Ce NU este un cookie?

Cookie-urile NU sunt viruși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate și nici nu pot auto-rula. În consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou.

Pentru a afla mai multe despre modificarea setărilor browserului, consultați instrucțiuni de browser. La următoarele linkuri puteți găsi informații despre setările cookie pentru cele mai populare browsere:

Google Chrome

Firefox

Microsoft Internet Explorer 

Safari

2. CÂND SE ÎNTÂMPLĂ INFORMAREA ȘI ACORDUL DE UTILIZARE A COOKIE-URILOR?

Când vizitați site-ul nostru pentru prima dată, pe partea de sus a ecranului apare o fereastră pop-up, acolo puteți determina cookie-urile la care vă dați consimțământul.

Această fereastră conține, de asemenea, un link prin care se poate accesa Politica de confidențialitate.

3. TIPURI DE COOKIE-URI

3.1. Cookie-uri strict necesare.

Cookie-uri strict necesare sunt utilizate pentru eficientizarea munca nostră pe site prin permiterea funcțiilor de bază, cum ar fi navigarea pe site și accesul la site-ul securizat.

Fără aceste cookie-uri, acest site nu va funcționa corect.

  • PHPSESSI Este un cookie funcțional și conține informații despre sesiunea user-ului. Dispare odată cu închiderea paginii.
  • CookieConsent Stochează instrucțiunea de gestionare a cookie-uri pentru acel domain (1 an).
  • __cfduid Cloudflare Content Server identifică traficul pe Internet (1 an).
  • JSESSIONID Oferă un identificator unic, anonim pentru a deschide fiecare pagină pentru a îmbunătăți gradul de utilizare a paginii până închiderea browserului.
  • wp_woocommerce_session_ Navigând între pagini, păstrează conținutul coșului până închiderea browserului.
  • woocommerce_items_in_cart Navigând între pagini, păstrează conținutul coșului până închiderea browserului.
  • wc_cart_hash_  Alocă un identificator unic tuturor clienților pentru a conecta comenzile cu clienți (1 zi).

3.2. Cookie-uri preferențiate

Cu ajutorul acestor cookie-uri, site-urile noastre rețin informații care schimbă comportamentul sau aspectul site-ului, cum ar fi limba pe care o preferați sau regiunea în care vă aflați.

3.3. Cookie-uri folosite în scopuri statistice

Prin colectarea și raportarea anonimă a cookie-urile statistice ajută proprietarul site-ului să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul Web.

  • _ga  Înregistrează un identificator unic, generând date statistice anonime în legătura cu utilizarea site-ului web (2 ani).
  • _gid Înregistrează un identificator unic, generând date statistice anonime în legătura cu utilizarea site-ului web (2 ani).
  • _gat A Folisit de Google Analytics, restricționează rata de acces, limitând colectarea de date pe site-uri. Restricționează rata de acces, limitând colectarea de date pe site-uri.
  • collect Colectează date pentru Google Analytics despre dispozitivele utilizatorului și obiceiurile de navigare prin diferite dispozitive și canale de marketing. Până închiderea browserului.

3.4. Cookie-uri de marketing

Cookie-urile personalizate sunt utilizate pentru a urmări activitatea vizitatorilor pe site-ul web. Scopul este de a publica anunțuri cât mai relevante pentru utilizatorii individuali, de a afișa conținut care se potrivește cu preferințele acestora și de a încuraja o utilizare mai activă.

  • ads/ga-audiences  Acest cookie este utilizat de  Google Adwords pentru a viza utilizatorii cu o tendință de cumpărare mai ridicată, in functie de obiceiurile de navigare.
  • pref  Acest modul cookie va urmări preferințele utilizatorilor din care Google generează statistici și va difuza conținut sau anunțuri conexe într-un videoclip încorporat YouTube (8 luni).
  • fr Utilizate de Facebook pentru a viza utilizatorii cu o tendință de cumpărare mai ridicată, în functie de obiceiurile de navigare (3 luni).
  • tr Utilizate de Facebook pentru a viza utilizatorii cu o tendință de cumpărare mai ridicată, în functie de obiceiurile de navigare . până la închiderea browserului. 

4. VERIFICAREA SETĂRILOR COOKIE ȘI DEZACTIVAREA

Browserele moderne vă permit să modificați setările „cookie”-urilor. În general, Browserele folosite pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate în așa fel incât administrarea automată a Cookie-urilor pentru viitor să fie blocată de browser-ul web.

În cazul modificării, browserul vă va oferi întotdeauna opțiunea de a seta „cookie-urile”.

În cazul în care se activează Cookie-urile de date nu se înregistrează niciun nume de utilizator sau parolă. Vizitatorul în cazul în care acceptă cookie-urile, poate să utilizeze serviciile în condiții de securitate completă.

Atragem atenția vizitatorilor asupra faptului că, din moment ce scopul „cookie-urilor” este de a sprijini și facilita utilizarea site-ului, dacă „cookie-urile” sunt dezactivate nu putem garanta că vizitatorul va putea să utilizeze integral toate funcțiile site-ului.

În acest caz, pagina web poate funcționa diferit.